hhbg

News

mobili di metallu

HG-003-L-4D-classificatore-4-cassetti (7)

U mobili metallicu hè un tipu di mobili chì usa parti metalliche in a so custruzzione.Ci sò parechji tippi di metallu chì ponu esse usatu, cum'è ferru, azzaru Carbon, aluminium, è acciaio inox.

 

I prudutti di ferru è di l'acciaio sò largamente usati in parechje applicazioni, chì varienu da l'arredamenti d'uffiziu à l'ambienti esterni.

A ghisa hè aduprata principarmenti per finiture esterne è paràmetri, cum'è quelli chì sò usati per gambe di banche è tavule di ferru solidu.Hè adattatu per l'usu esterno per via di a so durezza, a pesantezza è a cumpusizioni generale dura.U principale svantaghju di questu hè chì, essendu una forma relativamente pura di Ferru, hè sottumessu à a corrosione à e mani di l'umidità è l'aria.

L'acciaio inossidabile hè adupratu assai per a maiò parte di l'arredamenti interni muderni chì implicanu metalli.Parechji cerniere, slides, supporti è pezzi di corpu sò cumposti da Stainless.Havi una forza di trazione alta, chì permette di esse applicata cù tubi cavu, riducendu u pesu è aumentendu l'accessibilità di l'utilizatori.

L'aluminiu hè un metallu ligeru è resistente à a corrosione, è per prufittà di sti qualità, hè assai utilizatu per i mobili stampati è cast, in particulare in a categuria di sedie stampate.L'atomi d'aluminiu formanu una capa esterna di l'ossidu d'aluminiu, chì impedisce à l'aluminiu internu di esse corroded.

U mobili di metallu hè una scelta populari di arredamenti, in particulare utilizati fora per i ponti è i patii.In ogni casu, u mobili di metallo pò ancu esse usatu in l'internu, cum'è i letti di ottone, tavulini di ottone, rack di pane di ferru è armarii di curiosu di metallo.Oltre à esse robusti, i mobili di metallo sò attrattivi, dà un aspettu cuntempuraneu à a vostra casa.Per fà spiccà, tuttu ciò chì ci vole hè un bon lucidamentu per dà un incantu è un caratteru aghjuntu.


Tempu di Postu: 24-Mar-2022
//